Hej! Hoppas att allt är bra med er! Jag ha...

Hej! Hoppas att allt är bra med er! Jag har tyvärr blivit förkyld igen och jag undrar ärligt talat vad det är för fel på mitt immunförsvar. På fredag är det träningsläger och därför har jag verkligen inte tid att vara sjuk. Nu är jag i alla fall i Göteborg, en stad som jag fastnar mer och mer för varje gång jag är här! Nästan alla jag träffar är sociala och trevliga och det känns som att stämningen är bättre här än i Stockholm. Jag hade en trevlig kväll igår tillsammans med Oja och Reza. Idag har jag varit på deras jobb och ikväll ska jag äta med Reza, hans mamma och kanske någon annan också, vi får se. /vispen


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Hoppas du blir frisk till tränningslägret. Lycka till. Vi får höras någon dag. Ha det bra! Kram.

2012-01-05 @ 09:07:43
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0