Hej! Det känns tråkigt att skriva det här ...

Hej! Det känns tråkigt att skriva det här men det har gått dåligt för alla svenskar. Den enda som tog sig vidare till kvartsfinal var Christoffer och det var så klart roligt. Vi andra har däremot mest förlorat. Tills nästa tävling får vi se till att träna hårdare. Jag funderar dock på att ta en paus från showdownen i några månader eftersom jag inte känner att det är lika roligt att spela som jag gjorde för något år sedan. Det har som tur är varit trevligt att träffa alla internationella vänner och ikväll kommer vi förhoppningsvis få njuta av en god middag. Imorgon åker vi tillbaka till sverige och det ser jag faktiskt fram emot. Hoppas att ni får en fin lördagkväll! /vispen


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej!

Vad tråkigt att det gick så dåligt. Om du inte känner dig motiverad längre när det gäller showdownen är det nog rätt klokt att ta en paus. Sen kan du ju börja med det igen i höst.

Ha det bra! Vi hörs. kram.

2012-01-23 @ 10:37:56
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0