En jobbig morgon

Hej!

Den här morgonen har varit stressig och jobbig. Jag sov dåligt inatt och när klockan ringde imorse kände jag mig allt annat än utvilad. Det var bara att se glad ut och gå upp. Taxin kom i tid men på grund av bilköer och stopp i trafiken missade jag projektarbetet som var första lektionen. Nu har jag cirka tre timmars håltimme innan den klassiska sången börjar och gissa om jag stör mig. Jag kunde ha legat hemma i min säng istället för att sitta i skolan och inte ha något att göra. Men men, jag ska försöka plugga lite, jag har några sånger att öva på samt skrivningar som jag bör ta tag i. Efter den klassiska sången åker jag hem och vilar. Ikväll får jag, om saker och ting blir som planerat, träffa min kära några timmar och jag ser fram emot att få trycka till honom:) I helgen åker jag förhoppningsvis till Göteborg. Med tanke på att det är valborg snart lär tågbiljetterna kosta en del och vi får se om jag har råd. Jag hoppas så klart att jag kan åka för nu var det flera månader sen jag besökte min favoritstad:) Om jag stannar hemma lär jag ha saker att göra också men det är klart att jag skulle föredra att umgås med min pojkvän då vi kanske inte kommer ha möjlighet att ses under maj månad. Vad jobbigt det hade varit... Men men, juni börjar så småningom och då händer det en massa trevliga saker i mitt liv! Det är fortfarande över en månad kvar tills juni börjar och jag ska försöka uppskatta de sista veckorna på Kulturama. Gårdagen var dock allt annat än rolig och jag kände mig jättetrött efter att ha suttit och skrivit på min uppsats i nästan sex timmar. När jag äntligen hade lämnat in mitt arbete pratade jag lite med läraren som satt provvakt just då. Vi kom fram till att ingen av oss ville veta hur många timmar vi har pluggat i våra liv eftersom det skulle bli flera tusen timmar. Nej, nu ska jag försöka göra något bättre än att blogga, jag skriver igen så fort jag har något roligt att berätta.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Trevlig valborg och helg!



Kram

2012-04-26 @ 15:36:17
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Shass

Kommer Alireza inte och tittar när du spelarHhaninge Open?

2012-04-26 @ 16:47:36
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0