Hej! Många känslor har snurrat runt i mitt...

Hej! Många känslor har snurrat runt i mitt huvud sen jag vaknade imorse, bland annat besvikelse, frustration, sorg, glädje och lycka. Jag ville hinna göra något roligt på mitt sista höstlov och för några timmar sen bokade jag en tågbiljett till göteborg. Det ska verkligen bli underbart roligt att träffa Reza igen! Nu väntar dock en tågresa på över fyra timmar och eftersom jag inte tycker om att sitta still länge och inte ha något att göra känns det oerhört segt. Jag får i alla fall träffa min kära när jag väl är framme så nu ska jag läsa en bok och hoppas att tiden går fort. /vispen


Kommentarer
Postat av: Paulin

åh va roligt att åka till Göteborg, det tycker jag att du gjorde helt rätt i!



Kram

2011-11-06 @ 12:48:35
URL: http://mylittlediary.webblogg.se/
Postat av: Paulin

ja det är verkligen riktigt trist och igår fick vi besked om att det inte blir någon ny konsert :/



kram

2011-11-06 @ 12:49:35
URL: http://mylittlediary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0