Hej! Det känns verkligen som att något sto...

Hej! Det känns verkligen som att något stort nyss lämnade mitt hjärta. Ni kanske vet att jag har varit nervös inför provet i naturkunskap som jag skulle göra idag. Nu är det äntligen gjort och för att jag inte skulle behöva gå runt och vara nervös över resultatet talade läraren om för mig att jag klarade det! Det kändes verkligen skönt att veta. Nu kan jag ha en trevlig helg med vänner, släkt och familj utan att behöva ha alltför mycket att göra! Hoppas att ni får en trevlig kväll! /vispen


Kommentarer
Postat av: Paulin

va skönt för dig! Det brukar alltid släppa när man fått reda på resultatet!



kram

2011-11-27 @ 14:37:32
URL: http://mylittlediary.webblogg.se/
Postat av: Paulin

ja verkligen riktig otur, men helgen har varit på min sida :)

kram

2011-11-27 @ 14:38:22
URL: http://mylittlediary.webblogg.se/
Postat av: Caroline Olsson

Grattis Vispen! Vad kul:-) Kram

2011-11-27 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0