Efter en romantisk middag känner jag mig taggad inför helgens tävling i Litauen

Hej!

Hoppas att allt är bra med er! Jag känner mig glad efter att ha träffat Reza! Eftersom han var i Stockholm idag hann vi träffas och fika/äta innan han skulle ta tåget tillbaka till Göteborg. Oja skulle ha varit med ikväll också men hon bestämde sig tyvärr för att åka hem tidigare eftersom hon hade mycket att göra. Det var synd men jag hann åtminstone trycka till henne lite innan hon åkte:) Reza och jag var på Jensens där han åt mat och jag åt vitlöksbröd. Vi beställde varsin efterrätt också, chokladmouse som var jättegott! Jag tycker verkligen att vi hade en trevlig stund, jag log hela middagen och vi fick två timmar att kännas som högst en halvtimme. Att sitta mittemot Reza vid ett bord med tända ljus kändes verkligen romantiskt och fint:) Personalen som jobbade ikväll var dessutom både underhållande och hjälpsamma! Efter att ha delat på efterrätterna och druckit varsin kopp te var det dags för mig att åka hem. Innan jag åkte hann vi dock ha några fina minuter tillsammans då vi sa hej då:) Sen jag kom hem har jag pratat med några kompisar och packat inför helgen. Imorgon åker jag hemifrån redan tio över fem för att komma i tid till Bromma flygplats där jag ska möta upp resten av svenskarna som ska följa med till Litauen:) Den här gången tävlar vi inte individuellt utan i lag. Sverige skickar två lag, Claudio, Adde och jag är i det ena och Mariah, Daniel och Krister är i det andra. Hoppas att ni håller tummarna och hejar på oss! Jag måste faktiskt säga att jag ser fram emot att tävla. Att tävla i lag känns speciellt för då peppar man varandra mer än vad man gör när man tävlar individuellt plus att man vinner eller förlorar tillsammans och därmed inte behöver vara ensam om att känna sig glad eller besviken. Min arm gör fortfarande lite ont sen jag sträckte den under European top twelve men jag har vilat armen sen dess och hoppas att jag ska kunna spela fullt ut i helgen. Nervös är jag så klart men det ska man vara:) Nu ska jag gå och lägga mig och se hur många timmar jag lyckas sova inatt. Med tanke på hur glad jag känner mig efter kvällen lär det åtminstone inte bli särskilt svårt för mig att somna. En romantisk middag var precis vad jag behövde och nu känner jag mig riktigt taggad! Jag ska försöka hinna posta några korta inlägg från mobilen i helgen så om ni vill veta hur det går för oss kan ni kika in här lite då och då:) Ta hand om er och ha en trevlig helg!
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0