Showdownmatch

Hej!

Eftersom några av er som läser min blogg har frågat hur showdown går till tänkte jag lägga in en showdownmatch på bloggen. I den här matchen spelar jag mot Hanna från Finland som är en av världens bästa showdownspelare. Som ni ser förlorar jag stort men mitt mål är att bli lika bra som Hanna i framtiden. Vi får se om jag lyckas med det, kanske om några år!:) Jag tycker hur som helst att det var roligt att spela den här matchen eftersom jag känner att jag utvecklas mycket av att få spela mot tjejer som är såhär duktiga! Dessutom längtar jag tillbaka till Finland varenda gång jag ser matchen! Det var verkligen en underbar resa och en rolig tävling trots att jag bara kom fyra.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: - kitty, tjejrappare - www.youtube.com/chokladfluffins

åhh du måste ha väärldens finaste hår, seriöst, skulle ocksåvilja ha såå långt!!

2011-02-05 @ 17:38:03
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/
Postat av: - kitty, tjejrappare - www.youtube.com/chokladfluffins

såg att du hade kommenterat någon annas blogg, minns inte vilken! nej det ska jag inte göra, inte så förtjust i imelodifestivalen! har en liten fråga, hoppas du absolut inte tar illa upp, men hur kan du skriva när du är blind? är det inte svårt? beundrar verkligen dig! du verkar vara jätte stark utav dig!

2011-02-06 @ 00:02:27
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Tja!

Om du gillar sidor som tuggummin.se så har jag en trevlig nyhet.

Det kommer öppna en liknande sida inom några dagar, och du har nu chansen att bestämma utformningen av sidan.

Du kan antingen adda mig på msn, eller skriva på bloggen ifall du har några åsikter :)

2011-02-06 @ 15:43:07
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0