Hej! Eftersom Finland är en timme före Sve...

Hej! Eftersom Finland är en timme före Sverige har klockan redan varit tolv här och oj oj oj vilken kväll... Reza och jag har ätit en jättegod middag och det här var utan tvekan den romantiskaste och finaste middagen vi ätit tillsammans! Vid tolvslaget gick vi ut för att se alla fyrverkerier. När klockan var någon minut i tolv kysstes vi och vi kysstes tills klockan var över tolv och år 2012 hade börjat. Vi skålade och jag drack vin för första gången. Det här är definitivt den romantiskaste kvällen i mitt liv, det kunde inte bli annat när jag är med min älskade och tänk, sen har vi hela natten på oss att fira. Snart ska vi fira in det nya året ännu en gång och den här gången ska vi skåla i champagne. Vi känner oss trots allt som svenskar fastän vi är här och att göra om det här fina en gång till tackar jag så klart inte nej till. Gott nytt år allesammans! Jag känner på mig att år 2012 blir ett riktigt bra år! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0