Hej! Det är alltid lika jobbigt att ta far...

Hej! Det är alltid lika jobbigt att ta farväl av saker och ting. Nu checkade vi nyss ut från rum 103 på hotell Alandia. Jag har verkligen trivts jättebra här och älskat att vara på Åland. Reza och jag kommer definitivt åka hit igen. Julkonserten var bra igår, efter att ha fått julkänslor åt vi en god middag och lyssnade på ett band som spelade blues. Sen hade vi en fin kväll och natt då vi tittade på tv och hade det mysigt och bra. Nu ska vi snart gå på båten som tar oss tillbaka till Stockholm. /vispen


Kommentarer
Postat av: Shass

Fint att höra att du har det bra Vispis. Fortsätt så! Kramar från Holland

2011-12-04 @ 13:17:51
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0