Hej! oj, vilken jobbig dag. Missade redovi...

Hej! oj, vilken jobbig dag. Missade redovisningen på grund av att jag inte kunde ta mig till skolan med min himla fot vilket såklart känns riktigt surt. Var även nära på att missa taxin som ska köra mig till stället där vi ska samlas. Har i alla fall fått låna ett par kryckor för en stund sen som jag ska försöka lära mig att använda på bästa sätt. Men det kommer säkert att gå bra, det ska jag se till. Ha en bra helg nu och ta hand om varandra. /vispen


Kommentarer
Postat av: Johan

Hur funkatr det med kryckor när man inte ser? Jag har aldrig behövt använda det...

2010-11-01 @ 12:02:35
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0