I Grekland

Hej!

Nu ar jag har i Grekland. Som ni ser kan jag inte skriva de svenska bokstaverna har och darfar skriver jag med a istallet. Hoppas att ni har det bra i alla fall. Igar blev en lang dag och jag har inte direkt sovit mycket inatt heller. Men jag overlever och jag har pratat med en del trevliga manniskor. De andra fran Sverige som akte med ar trevliga och det ar manga fran andra lander har ockso. Jag har pratat med folk fran Tyskland, Slovenien, Holland och Italien. Nu har jag min farsta work shop men vi ick bara ta det lugnt och gora vad jag vill och det ar ju trevligt. Jag kan beratta mer om lagret nagon annan dag nar jag har tillgang till internet. Ville som sagt bara tala om att jag fortfarande lever och har det bra. Rummen vi sover i ar ganska bra ockso.
Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0