Ska snart börja fira jul

Hej!

Idag var det ju inte lite kallt ute, över tjugo minusgrader. Menmen, snart blir det vår och imorgon är det julafton och därför ska man ju inte klaga:) Dessutom mår jag lite bättre idag vilket känns skönt. Förkylningen är kvar men febern har nästan försvunnit helt och hållet. Jag sitter för tillfället hos min farmor Irre och väntar på att lite folk ska komma hit så att vi kan börja fira jul. Vi börjar alltid fira lite den tjugotredje december:) Ikväll ska vi äta lite julmat, fika och klä granen:) Jag hade även tänkt hinna med att titta lite på uppesittarkvällen eftersom Sonja, Sanna, Shirley och Måns ska sjunga. Lovisa ska ta lite bilder ikväll som jag ska försöka lägga in på bloggen. Det var nämligen några som önskade att jag ska lägga in fler bilder för att ni vill se vad jag gör och inte bara läsa. Hoppas att ni får en trevlig kväll!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas du får en mysig jul med din familj och släkt! Kram

2010-12-24 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0