Grekland dag sju

Hej!

Hoppas att ni mar bra idag. Jag kanner mig valdigt trott trots att jag sov ungefar sju timmar inatt, de andra natterna har jag ju kanske bara sovit tre eller fyra timmar sa jag trodde att jag skulle kanna mig piggare idag men tydligen inte. Det ar i alla fall tur att jag sover med Trixie som ar valdigt morgonpigg, annars skulle jag nog aldrig komma upp pa morgonen. Imorse var jag extra trott men folk ar sa glada har sa nu kanns det battre an nar jag vaknade, det kanske beror pa att jag har atit frukost ocksa. Inatt ska jag i alla fall, som de flesta har, forsoka vara uppe hela natten for jag vill verkligen hinna vara med folk sa mycket som mojligt nu innan vi aker hem imorgon. Vi far se om jag lyckas dygna men det maste ga, nar man blir tillrackligt trott brukar man ju nastan bli pigg.

Igar dansade jag igen pa formiddagen och det var roligt och jag larde mig nagra nya danssteg, det mesta var i och for sig sant som vi gjorde forra gangen ocksa men det ar ju alltid bra med repetition. Pa eftermiddagen hade jag en workshop dar man fick testa olika gratisprogram till datorn. Det fanns skarmlasare och lite annat men jag tycker inte att de var sarskilt bra for jag brukar ju alltid vilja lasa sjalv nar jag sitter vid datorn och inte bara lyssna pa en talsyntes. Men jag fick aven se nagra andra anvandbara saker som inte var gratis men som verkade vara valdigt bra. Igarkvall akte vi inte ivag nagonstans, i alla fall inte vi svenskar. Efter att ha atit middag kopierade vi lite saker till vara usb/minnen som vi har fatt har, det var svart att valja vad man ville ha pa det lilla minnet for det finns mycket bilder och sant som man ju skulle vilja spara. Nar vi hade suttit vid datorn en stund tranade vi lite pa vart upptradande. Alla lander maste upptrada och visa nagot for de andra idag. Sverige kommer att sjunga latar fran Pippi langstrump for att Astrid Lindgren ju ar kand i Sverige. Det blir saker bra aven om jag inte direkt ser fram emot att sjunga Pippi. Hoppas att de andra gor nagot roligare. Lite senare igarkvall gick vi till en glassbar dar de hade en massa god glass. Jag tog tva kulor men de var minst lika stora som tre kulor i Sverige. Smakerna jag tog var choklad och mango, inte sarskilt ovantat ju. Nar vi kom tillbaka till boendet var klockan lite over tio sa jag satt och pratade med lite folk en stund innan jag gick och la mig. Nu ska jag ha min sista workshop den har veckan, feeling good heter den sa jag far hoppas att jag mar battre efter att ha haft den. Sen maste jag packa och det kommer inte bli roligt att forsoka trycka ner allt i min lilla vaska. Ikvall ska vi ha farvallparty och jag vet redan att jag kommer vara ledsen nar vi ska aka hem imorgon. Men jag ska forsoka ha roligt ikvall och prata med sa manga som mojligt. Sen har jag traffat en kille har som ar valdigt trevlig, honom kommer jag formodligen aldrig traffa igen men anda. Alla fran Sverige bor langt fran mig ocksa och alla fran andra lander som jag har pratat med, jag vill verkligen inte lamna det har lagret och alla manniskor. Idag ar det i alla fall bara en vecka kvar till EM sa jag har ju det att se fram emot men anda. Jag har verkligen haft sa roligt har! Manga sager ju att det ar bra borta men att det ar bast hemma men det tror jag verkligen inte att jag tycker. Det kan vara bra hemma men sen ar det ju anda alla roliga saker man aker pa som man ser fram emot hela tiden, i alla fall jag. Nu maste jag sluta skriva men jag bloggar igen imorgon eller pa fredag nar jag ar tillbaka i Sverige igen.
Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0