Hej! Nu testar jag att skriva mitt första...

Hej! Nu testar jag att skriva mitt första blogginlägg från mobilen. Vi får se om det kommer fram. Idag har vi mest tagit det lugnt och alla har nog känt sig lite sega på grund av att vi har fått åka ganska långt. Maten är helt okej här och sen har vi ätit jättegod glass som är mycket godare än i sverige och som smakar mer. Imorgon ska vi testa showdownborden här och sedan kanske tävla i lag, det ser jag fram emot. Hoppas att ni har det bra! /vispen


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Det fungerade. Du verkar ha det bra där nere i Milano. Jag åker i maj ochså till Spanien och Malorca. Lycka till på tävlingarna!

2010-04-09 @ 08:23:19
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0