Fredag, ska träffa Magdalena

Hej!

Ja, mitt liv är ganska tråkigt för tillfället. Det enda som händer är att jag tränar mycket inför nästa vecka. Jag längtar verkligen till VM men under själva tävlingen kommer jag säkert vara så nervös att jag knappt kan spela. Det blir alltid så för mig vad jag än gör känns det som. När jag spelar showdown, sjunger eller har svåra prov blir jag alltid nervös. Att vara lite nervös kan ju vara helt okej, kanske till och med bra men att vara lika nervös som jag blir kan nog vara dåligt.  Igår tränade jag med Sofia och några andra, det gick väl helt okej men bordet jag spelade på kändes väldigt annorlunda jämfört med borden de ska ha på VM. Tur att jag har hunnit spela ganska mycket på dem nu innan själva tävlingen. Jag fick låna en ögonbindel igår eftersom jag inte kommer hinna köpa det innan nästa vecka. Danne var och köpte en ny sladd till den här datorn så nu kan jag fortsätta vara inne på den, det känns bra. Konstigt nog har min dator börjat tycka lite mer om internet nu för det blir inte lika många stavfel när jag skriver som innan, undrar om det hade med att sladden var skum att göra men det tror jag inte. Det blir ju fortfarande stavfel ibland utan anledning så det måste ha med jaws att göra.

Vad har hänt mer? Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt, jag har blivit dålig på att blogga på sista tiden som ni kanske märker. Men efter VM ska jag skriva ett långt inlägg, det lovar jag både mig själv och er andra som vill läsa! Jag cyklade lite för en stund sen men fick ont i halsen ganska snabbt, säg inte att jag håller på att bli sjuk. Det vore typiskt mig med tanke på att jag ofta blir sjuk innan jag ska göra något roligt eller vad som helst som kanske är lite speciellt. Jag har bestämt att det absolut inte får hända! Därför tror jag att jag ska ta det lite lugnt både idag och imorgon så att min kropp får vila lite, egentligen borde jag träna jättemycket men jag vill ju inte bli sjuk. Om jag inte är sjuk kommer jag ju orka mer på tävlingen så det kanske är bäst att vila lite.

Om en stund åker jag till Magdalena, det blir trevligt. Vi har inte träffats sen senaste ensemblekonserten och det var ju ett tag sen. Ellen skulle ha varit med men hon skulle tydligen åka iväg någonstans med sin familj i helgen. Det är svårt för oss tre att hinna träffas på sommaren för det har alltid varit så att någon av oss inte är hemma när de andra två kan träffas. Ändå har vi pratat om att göra det hur länge som helst. Men Magdalena och jag får säkert en trevlig kväll, jag ska sova där inatt också.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Christoffer

sv: Du ska nog inte bli besviken.

Hoppas du lyckas bra på vm! Håller tummarna så gott jag kan om dom inte sprungit bort vill säga. :)

2009-08-08 @ 23:50:47
URL: http://bomletoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0