Kryssning snart

Hej!

Adam och jag kom nyss hem till mig. Snart så ska de flesta i min familj åka till hamnen och åka båten Viking line som går klockan sex.
Jag är tillbaka någon gång imorgon på eftermiddagen. Adam gick in lite på Viking lines hemsida igår och där kunde man läsa en del av lunch och middagsbuffén. Den lät helt okej men vi kommer ju bara att sova en natt på båten.
Nina, min mamma, kom nyss in i mitt rum och tjatade på mig. Ibland så kan jag verkligen bli trött på föräldrar som tjatar!
Vi ska tydligen äta gröt snart innan vi åker. Sedan så måste jag packa lite. Vi kommer inte att äta på båten förrän klockan nio ikväll för det fanns ingen plats på någon annan sittning.
Jag måste beställa färdtjänst till båten också eftersom att vi inte får plats i bilen annars.
Men nu så måste jag göra lite saker. Jag känner mig lite stressad och irriterad just nu och då så skriver jag dåligt. Jag skriver lite om resan imorgon.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0