Fredag, ska plugga snart

Hej!

Snart så ska jag gå och äta frukost så jag skriver ett kort inlägg nu. Det verkar förresten som att det är fler personer som orkar läsa mina inlägg när de inte är så långa.
Igår så hade jag verkligen svårt att sova men idag så sov jag till tio ungefär, det var trevligt. Men jag vaknade vid halv sju av att väckarklockan ringde, Adam hade verkligen svårt att komma upp imorse och jag fick väcka honom många gånger innan han till slut gick upp. Snart så kommer han hem från skolan, när som helst faktiskt.

Förutom att plugga idag så kanske jag går ut lite och åker någonstans. Jag tycker ju inte direkt om att shoppa men det är okej att gå i affärer ibland om man är med någon. Klädaffärer har jag fortfarande inte börjat att tycka om men det börjar jag väl kanske att göra någon gång. Man måste ju ha kläder och då måste man i vilket fall som helst köpa nya kläder ibland.
Ronja som kommenterade ett inlägg igår skrev att stadsskattjakten tydligen inte börjar idag utan imorgon. Det var ju tråkigt att höra men ändå. En person skulle ha mailat information till mig om det men den har inte kommit fram.
Men nu så ska jag försöka att hitta min väska där min milestone ligger. Jag har nämligen spelat in en låt där som jag måste ha lärt mig om en vecka. Låten verkar inte vara så jättesvår i alla fall men den har nio verser och jag ska försöka att lära mig så många verser som möjligt.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vet hur det känns med att folk tröttnar om man skriver långt. Men fine för min del, vill de inte läsa så får de väl strunta i det, jag skriver så långt jag vill ändå!

Så gör det du också. :)

2008-09-19 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0