Äntligen fredag!

Hej!

Idag så är det äntligen fredag och det ska verkligen bli skönt när helgen börjar om några timmar. Det enda som känns jobbigt är att jag måste räkna nästan tjugo sidor i matteboken i helgen och det lär ju ta lite tid menmen.
Nu så sitter jag på Kulturama och ska snart ha svenska, efter det samhällskunskap.
Jag hade min sånglektion förut klockan tjugo i elva. Det gick bra fastän jag har lite ont i halsen. Jag hade med mig min milestone och spelade in en del av lektionen, både när jag sjöng upp och när min lärare Kerstin sjöng in låten som jag ska lära mig på två veckor, den har nio verser.

Senare ikväll, ungefär när jag kommer hem, så åker jag och Adam till Nykvarn till min pappa Björn. Min syster Lovisa åker dit tidigare för hon ska vara med några kompisar, hon har en massa kompisar kvar från den förra skolan.
Nu så måste jag gå till svenskan.
/Vispen
PS: Jag börjar förresten att hitta bättre på Kulturama nu. Jag gick från taxin till sånglektionen idag och jag tror att jag ska klara att gå den vägen själv om två veckor.

Kommentarer
Postat av: Johan

Matten alltså, måste du hålla samma tempo som alla andra?

Det måste inte jag och jag tycker inte man ska behöva göra det heller. Allt tar längre tid när man inte ser, det är bara så och då ska man inte behöva sitta 2-3 timmar längre varje dag bara för att hinna lika långt som alla andra. Man ska få jobba i sin egen takt, men det är klart, man känner sig ju stressad om man inte ligger i fas med resten..



Klarade du att gå dit helt själv eller var Mattias med och gick jämte dig?

2008-09-13 @ 16:45:08
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0