Två skoldagar kvar den här veckan

Hej!

Nu så sitter jag hemma, har precis ätit middag. Jag kom hem senare än vad jag brukar idag, taxin var sen så jag var inte hemma förrän lite efter sex när jag annars är hemma vid kvart i sex, inte så försenat i alla fall så det var skönt. Min assistent verkade störa sig mer än vad jag gjorde men det är nog för att jag är ganska van vid sena taxibilar.
Det gick helt okej på datorkunskapen, den vanliga läraren var där. Han ska maila allting till mig och sen så får jag se vad som fungerar. Jag är fortfarande negativt inställd till datorkunskap i alla fall. Kursplanen lät inte sådär jätterolig.
En bra sak är att jag inte behöver skriva så långt på svenskan som jag trodde, jag har hunnit att skriva mer än halva texten och ska bara avsluta den, det gör jag imorgon. Sen ska jag maila den till läraren på fredag så det blir bra. Vi läste upp våra texter för varandra idag, en tjej i min klass läste sin text för mig. Hon använder mycket mer komplicerade ord än jag plus att hennes beskrivningar var tusen gånger bättre än mina. Men jag hoppas på att kunna få g på den här texten. Beskrivningar har jag ju alltid haft svårt för. De flesta andra har skrivit vilka färger saker är och hur saker ser ut, det kan jag inte göra på samma sätt som dem. Jag har i och för sig läst en del sådant men jag kommer inte ihåg hur allt ser ut ju haha. Hon som läste min text sa i alla fall att hon tyckte att den var bra, jag förstår inte varför menmen. Jag hade nämligen bara hunnit skriva några rader på den när hon läste den. Den förra filen försvann från datorn...

Det känns skönt att det är onsdag för nu så är det bara två skoldagar kvar den här veckan.
Jag kanske borde plugga men jag känner att jag är alldeles för trött för det tyvärr. Det skulle vara roligt att prata med någon men ingen verkar ha tid att prata av de jag har ringt.

Klockan åtta så är Idol i alla fall, då ska jag se de sju tjejerna som är kvar! Alla sjunger verkligen jättebra tycker jag! Idol är nästan bättre i år än tidigare år på något sätt men det kanske är för att det är fler som söker.
Vad ska ni hitta på ikväll?
/Vispen


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kunde ju ha ringt mig, då hade jag sluppit plugga!!!

2008-10-01 @ 21:11:41
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0