Lördag, lugn dag

Hej!

Jag åkte till min pappa igår men innan jag åkte så kanske ni som läste min blogg märkte att jag var arg och irriterad. Nu är det bättre i alla fall men alla stör sig ju på saker ibland. Jag ville bara skriva lite hur jag kände, det hjälper faktiskt att skriva ibland när jag känner olika saker tycker jag.
Vi åt sushi igår, det var hur gott som helst, vi räknade ut att alla åt ungefär 20 sushi var.
Idol såg jag också och min favorit var Alice! Hon blir bara bättre och bättre! Förra veckan och den här veckan var hon ungefär lika bra tycker jag, jag tycker om hennes röst!

Adam sitter här bredvid och spelar ett jätteroligt spel! Det går ut på att man ska plantera olika växter, djur och grönsaker och sedan sälja dem. Senare i spelet kan man köpa olika djur också. Jag hör precis vad som händer på spelet och det gör att det blir roligt att lyssna på.
Idag blir det en lugn dag, det kommer nog inte att hända så mycket. Imorgon däremot ska jag åka på en grej som är nära där jag bor. Den är en gång om året och de säljer olika saker där, många som bor här brukar åka dit.

Samhällsprovet om demokrati och välfärd ska jag försöka att plugga lite till idag. Det är ju prov om sex dagar och jag har faktiskt inte pluggat så mycket än. Men det värsta jag vet är att behöva plugga jättemycket sista dagen, tyvärr kan det bli så för mig ibland. Men det känns som att jag glömmer en massa saker på proven även om jag har pluggat mycket. Jag kanske pluggar på fel sätt eller så kanske jag har svårt att lära in saker.
Nu ska jag gå och duscha, det känns verkligen som att jag behöver det.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0