Söndag kväll, trött

Hej!

Hoppas att någon har läst inlägget om teaterlägret som jag lade in tidigare idag. Nu är det kväll och jag känner mig ganska seg. Jag ser inte alls fram emot att åka till skolan imorgon. Men det måste man ju tyvärr göra. Tidigare ikväll satt jag och tänkte på en massa tråkiga saker med skolan och kom mest på negativa saker med den. Men högstadiet var nog värre, då kände jag bara att jag inte orkade gå ibland men jag gick ändå och skolkade aldrig. Det skulle ha varit skönare att ha temaveckan efter lovet och starta lite lugnt. Men imorgon jobbar vi på som vanligt och kommer säkert att få jättemånga läxor redan första dagen. Helgen går nog mest åt till att plugga tyvärr. Jag har i alla fall ensemble imorgon, tur det. En annan tråkig sak är att mina extra lektioner i musikteori ligger på torsdagar när alla andra har slutat. Torsdagar är den enda dagen då jag slutar tidigt och då är det klart att det känns tråkigt att sluta senare just då. Min klass har nog ett av de sämsta scheman som finns. Okej, där kanske jag överdrev lite men det känns faktiskt så när vi har över sex håltimmar plus att vi har väldigt långa raster mellan vissa lektioner. Extralektionerna kunde ju ha legat där men nej, det är klart att det gick ju inte. Förut såg jag i alla fall fredagens program av Idol på tv fyras hemsida, Alice var ju en av de som hängde löst. Det var synd tycker jag men hon fick ju gå först och jag gissade tyvärr nästan på att Sepideh skulle åka ut. Jag tycker att det finns de som är sämre än hon i Idol.
Nu ska jag sluta skriva, jag vet inte varför jag skrev det här men jag kände bara för att skriva av mig och skriva alla tråkiga tankar, det känns faktiskt lite skönare efteråt.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0