Fredag, hoppas att det blir roligt ikväll

Hej!

Jag måste bara skriva att jag är irriterad, nu har jag letat en nyhet över en timme både i onsdags och i torsdags. Ändå har jag inte hittat någonting bra och det är ju jättesvårt att leta olika källor när det är en massa hemsidor som inte fungerar. Jag kommer att vara körd på onsdag men det får jag ta då bara på grund av alla hemsidor som inte är anpassade, jag har hittat olika nyheter men bara en och samma nyhet på en hemsida. Jag blir så arg, jag tror faktiskt inte att det är många som behöver sitta och leta så länge.

Imorse försov jag mig, jag hann i alla fall äta lite frukost. Som vanligt var min röst skum på sånglektionen, den kändes inte riktigt som vanligt. Jag måste träna tills på torsdag då det är konsert, Nina kanske skulle komma och titta då och höra min underbart vacrka röst, eller inte... Jag ser i alla fall fram emot att höra alla andra sjunga, de är så bra! Efter sånglektionen pratade jag med Rebecka, hon frågade mig olika saker som hon behöver veta när hon skriver sitt arbete. Jag svarade lite allt möjligt på frågorna. Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att svenskan ska börja, nästan ingen i min klass är i skolan nu eftersom de inte börjar förrän klockan ett. Senare åker jag med Ellen och Magdalena, hoppas att vi får roligt ikväll. Idol kanske jag missar ikväll menmen, gospel är ändå ingen stil jag tycker jättemycket om. Kusinkalaset imorgon blir säkert okej, plugga hinner jag kanske göa lite på söndag men det är bara så tråkigt och jag får se hur jag gör med det. Jag känner mig duktig eftersom jag faktiskt har hunnit mer än hälften på arbetet i kultur och idéhistoria. Det är i och för sig bara en vecka tills det ska lämnas in snart och jag ligger ungefär där jag ska, jag vet några som har hunnit kortare än jag. Samhällskunskapen måste jag skynda mig med plus engelskan.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Anna-maria

hejhej (sötis...)!!!

2008-11-28 @ 15:28:42
Postat av: GONZA!! <3 <3

hejhej går du i 3året på gymnasiet??

fin blogg du har!! XDXD kan du inte lägga ut lite bilder??

2008-11-28 @ 15:32:09
Postat av: GONZA!! <3 <3

hejhej går du i 3året på gymnasiet??

fin blogg du har!! XDXD kan du inte lägga ut lite bilder??

2008-11-28 @ 15:32:13
Postat av: GONZA!! <3 <3

hejhej går du i 3året på gymnasiet??

fin blogg du har!! XDXD kan du inte lägga ut lite bilder??

2008-11-28 @ 15:32:17
Postat av: GONZA!! <3 <3

hejhej går du i 3året på gymnasiet??

fin blogg du har!! XDXD kan du inte lägga ut lite bilder??

2008-11-28 @ 15:32:19
Postat av: GONZA!! <3 <3

hejhej går du i 3året på gymnasiet??

fin blogg du har!! XDXD kan du inte lägga ut lite bilder??

2008-11-28 @ 15:32:44
Postat av: Vispen

Nej tyvärr, det är svårt tycker jag plus att jg inte kan ta bilder själv.

2008-11-29 @ 13:57:27
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0