Tråkigt att missa Rix fm festival!

Hej!

Nu känner jag i alla fall att jag inte behöver ha dåligt samvetet eftersom jag nu har pluggat i stort sett hela kvällen. Det känns jätteskönt att veta. Jag kan inte allting perfekt men man kan ju bara göra så gott man kan.
Förut var jag ledsen men nu känns det faktiskt lite bättre. De jag var osams med förut har jag pratat med nu och den som var mest arg på mig har nästan förlåtit mig tror jag. Hon får gärna vara arg ett tag, det förstår jag om hon kommer vara.

Jag fick några exempel av Emma på en skiva med olika instrument som jag nästan kan nu.
Innan jag går och lägger mig snart så ska jag träna på rörelserna till Värsta schlagern. Jag kan de nästan också, inte så bra men ändå.

Det var synd att jag missade Rix fm festival idag. Men jag ska kolla om någon annan artist har konsert i sommar.
Vad roligt för alla som fick se Sanna Nielsen idag!
Jag vill inte höra Adam berätta om det. Då kommer jag bara att bli så ledsen och arg!

Imorgon ska jag sjunga Stad i ljus för sista gången på länge! Det blir skönt att inte behöva sjunga den sen haha.
Sedan ska jag äta pizza innan jag åker till rm. Där får jag träffa några av mina synskadade kompisar som jag inte har träffat på jättelänge! Hoppas att min ledsagare kommer att vara bra.

Nu är det dags att sova.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Yri

Nej jag e inte arg längre:P kramar från Suzanne Ernrup hihi

2008-05-16 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0