Tisdag

Hej!

Idag har jag inte alls lika mycket att skriva som jag brukar. Den här dagen har det nästan inte hänt någonting.
På sånglektionen provade jag att sjunga i mick, det var ju trevligt.
I skolan hade vi bara vanliga lektioner och jag fick tillbaka spanskaprovet där jag hade vg++. Det är så dåligt! Det är ju bara vg och inte mvg. På non höll vi på med elektronik och så skulle vi koppla ihop olika saker och få lampor att lysa, inte så kul.
Min mamma har mailat Kulturama idag och jag hoppas att de säger att de brukar ta in de som hamnar på reservplats. Värmdö gymnasium verkar inte roligt att gå på. Många jag har chattat med säger att de inte trivs där.

Idag råkade jag ta bort The rose från youtube, det störde mig! Jag hade fått en hel del tittare och många kommentarer.
Haha i min blogg har jag bara fått två kommentarer, det är ju jättemycket, eller inte...
Det finns ju de som får en kommentar om dagen eller mer. Men det är nog ingen som orkar sitta och läsa om vad jag gör varje dag. Det blir nog bara jag som kommer att göra det i framtiden.

Nu är jag osams med en del av mina kompisar igen, det är aldrig roligt. Men vi brukar oftast bli sams igen och man kan ju tyvärr inte alltid vara vänner. Men de blev arga på mig för en småsak idag tycker jag så nu orkar jag inte prata om det och de lyssnar ändå inte.

Nu ska jag sova, imorgon ska vi gå på en teater med skolan. De frågade några klasser ifall de vill vara provpublik.
Sedan ska jag träffa Emma då, min musiklärare, hon var sjuk idag.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0