Jag har

Jag har:


X snott den här listan från någon, den är rolig och så har jag inte så mycket att göra.
rökt en cigarett
snusat
varit full
varit hög
hånglat med någon av samma kön
X Hånglat med någon av det andra könet
X varit kär, ganska många gånger
blivit dumpad
x dumpat någon, jag har gjort slut med två personer men aldrig på ett taskigt sätt
fått sparken
x rymt hemifrån, en gång men bara i en halvtimme kanske, sen hittade min pappa mig haha.
X haft känslor för någon som inte känt samma sak, tyvärr
blivit aresterad
hånglat med en främling
gått på en blinddejt
X ljugit för en kompis, det kan jag säkert ha gjort någon gång men det är inte ofta jag gör det.
varit kär i en lärare
skolkat
sett någon dö
varit kär i en av mina internetkompisar
varit i Kanada
X flugit
X ätit sushi, det är jättegott!
varit i ett våldsamt förhållande
tagit smärtstillande
X älskar eller saknar någon just nu
legat på rygg och sett molnen flyga förbi
X gjort en snöängel
haft ett te-party
X byggt ett sandslott, när jag var yngre
X hoppat i en vattenpöl
X hoppat i en lövhög
X åkt släde
X fuskat när jag spelat spel, jag är en dålig förlorare
X varit ensam
somnat i skolan/på jobbet, nästan
använt ett falskt id
tittat på en solnedgång
varit med i en jordbävning
X rört en orm
sovit under stjärnorna
X blivit kittlad, jag är jättekittlig!
blivit rånad
X blivit missförstådd
tagit hand om ett råddjur/get
X vunnit en tävling, ingen stor tävling
X gått mot rött, en gång när jag hade bråttom
blivit avstängd från skolan
varit med i en bilolycka
haft kramp
X känt mig som en utstött
ätit ett helt glasspaket på en natt
dansat i månljus
X hatat mitt utseende, ibland
varit vittne till ett brott
varit besatt av post-it lappar
X gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
X varit vilse, det händer ganska ofta.
X varit på andra sidan landet
X simmat i havet
X gråtit mig själv till sömns, många gånger.
X lekt polis och rånare, på dagis.
X sjungit karaoke, det är hur roligt som helst!
X betalat för mat med bara mynt, det är onödigt att ha kvar en massa småmynt, sedlar är lättare.
X gjort något med mig själv som jag inte borde ha gjort
busringt
X fångat en snöflinga på tungan
X dansat i regn
X skrivit ett brev till tomten
tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
X blåst bubblor, jag är dålig på det.
X gjort upp eld på en strand, inte själv.
förstört en fest
X åkt rullskridskor
X fått en önskan inslagen, när jag var yngre men nu var det länge sen det hände.
X burit pärlor
hoppat från en bro
X ätit hund/katt-mat, jag ville veta hur det smakade, det är ingen mat jag rekomenderar haha.
sagt till en främling att du älskar honom/henne
kysst en spegel
X sjungit i duschen, nästan alltid.
X burit en svart klänning
X drömt att jag gifter mig med någon
X limmat fast min hand i något
fastnad med tungan i metall
kysst en fisk
varit en cheerleader
X suttit på ett tak
X skrikit så mycket att jag inte fått luft
byggt en kärra
X pratat i telefon i mer än 6 timmar, mitt rekord är fjorton timmar.
X stannat uppe hela natten, jag var inte så trött efteråt som jag trodde att jag skulle vara.
inte duschat på en vecka
X plockat och ätit ett äpple direkt från trädet, hos min pappa.
X klättrat i träd, det gjorde jag jättemycket när jag var yngre.
X Klättrat i berg
haft en träkoja
X är rädd för att titta på skräckfilm ensam, jag tycker inte om sådana filmer.
X tror på spöken
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
spelat kyckling
blivit puttad i en pool med kläderna på
X blivit tillsagd av en främling att du är vacker
X Blivit tillsagd av en lärare
brutit ett ben
brutit en arm
X fångat en fisk och sedan ätit den
fångat en fjäril
X skrattat så mycket att jag grät
X gråtit så mycket att jag skrattade
X haft en Britney Spears-skiva
X glömt någons namn
X sovit naken
X svimmat
gråtit på tunnelbanan/buss/spårvagn/tåg
snattat
pratat med en främling i mer än 5 minuter
spottat på någon jag ogillat
hoppat fallskärm
varit otrogen
X varit svartsjuk, det ska man kanske inte vara och jag försöker att inte vara det.
X jag kan skriva utan att titta på tangenterna
X sjunga en låt för nästan varje tillfälle
varit på hockey
varit på fotboll
X slagit sönder något
sett Lutande tornet i Pisa
varit uppe i Eiffeltornet
varit med om en brand
simmat under vattnet mer än 20 meter
X opererats, jag opererade ett öga när jag var liten men det hjälpte inte.
X ätit bulldeg/pepparkaksdeg så att du fick ont i magen
träffat en kändis, jag skulle vilja det!
kört för fort
X varit med i en klubb/förening
X sträckläst en bok
X varit i en annan världsdel
X tagit mediciner
hackat en dator
X blivit tagen för en annan person
/Vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0