Fest snart

Hej!
Nu väntar vi på att Adams kompisar ska komma, det är Adam och hans mamma som ska firas idag. De är cirka 40 minuter sena nu. De har varit ganska stressat här innan men det hade ju inte behövts. De brukar alltid vara lite sena men det är ju rätt bra. Adams mamma kom precis på att de inte hade någon vinäger hemma så Adam fick nyss springa till en affär som ligger nära här och köpa det.
Jag kom till Adam vid fyratiden, hemma så satt jag mest vid datorn. Några kom på besök till oss idag, det var Nina, min mammas, gamla barndomsvän och hennes man. De tittade lite på hur vi bodde och så. Sen åt vi bullar och drack saft.
Men nu måste jag gå.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: sofia

[email protected]

2008-07-19 @ 21:37:14
URL: http://myllers.blogg.se/
Postat av: sandra

läs gärna min nya blogg

2008-07-20 @ 21:59:57
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0