Tisdag, håltimme

Hej!

Nu sitter jag här i rummet med Ellen, vi har en jättelång håltimme. Enda sedan kultur och idéhistorian har vi haft jobbig rast. Igårkväll hade jag svårt att somna, tänkte på en massa saker. Idag hittade jag inte så bra när jag kom till sjätte våningen. Men jag fick hjälp, har faktiskt aldrig gått till salen själv och det var ju inte så konstigt att jag inte hittade då.
Lektionen var inte rolig, först satt vi och pratade men jag var trött och det kändes som att jag skulle somna vilken sekund som helst. Vi fortsatte att prata om Rom men ärligt talat minns jag faktiskt inte mycket av vad läraren sa, jag gjorde knappt några antekcningar heller men det är mitt problem. Nu har jag i alla fall mailat uppgiften till honom, ett problem mindre, yes! Jag har bett till gudar och allt möjligt om att det ska gå bra för mig och det måste det göra!
Efter lektionen var det ingen öppen scen som det annars brukar vara. Ellen och jag lånade ett rum där vi spelade lite piano och pratade om att städa rum. Våra diskusioner är ibland lite skumma men så är det om man är med mig.
Nu ska jag leta information jag kan berätta på torsdag under den argumenterande uppsatsen. Om ungefär en och en halv timme är det ensemble men jag kan ju redan min låt ganska bra och jag oroar mig inte. Jag längtar bara tills konserten är över. Imorgon åker jag och ser Sonja, Sanna och Shirley! Dit längtar jag däremot väldigt mycket, bilresan blir inte rolig men det är lugnt värt det!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är grym du =) kanske inte är något konstigt för dig, men när jag hade gått ca en termin på min skola gick jag fortfarande och höll i min assistent typ.. och du går redan själv. Nu går jag själv jämnt, men nästan aldrig helt själv så att säga, har alltid med mig någon annan. Kanske beror på att jag har sett.. jag vet inte. Det kanske är lättare om man aldrig har sett..



Vilken filosofi det här blev då haha =P

2008-12-09 @ 19:27:38
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0