Tre år med Adam

Hej!

Nu kom jag hem för en stund sen och jag ska bara skriva ett kort inlägg.
När jag kom till Adam så började vi att göra maten nästan direkt. Först så åt vi mozarellaost med tomat, efter det så åt vi soppa med morötter, blomkål och lite andra grönsaker. Till efterrätt så åt vi först glass, choklad, mango och banan som hade legat i ugnen.
Lite senare på kvällen så åt vi en jordgubbstårta. Den var ganska god men efter ett tag så tröttnade jag på smaken av tårtan.

Det var jätteroligt idag förutom att Adam var så trött i slutet av kvällen precis innan jag skulle åka hem och förutom att vi bråkade ganska mycket ikväll. Det var ett tag sen vi bråkade senast men det var ju otur att vi skulle bråka just idag, menmen.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: baby loonia

3 årär en bedrift

2008-08-29 @ 21:18:29
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0