Städat rummet

Hej!

Jag skrev kanske inte så bra igår eftersom att jag hade väldigt ont i huvudet. Det känns bättre idag i alla fall.

Imorse så vaknade jag vid elva men jag låg och tänkte lite till ungefär halv tolv. Idag så ska vi ha inflyttningsfest här och det kommer att komma ungefär 20 personer hit klockan fem.
Mitt rum är städat nu i alla fall, det tog lite tid att städa men nu ser det ganska fint ut hoppas jag.
Nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på en gammal cd-skiva med smurfarna som någon startade nyss.
Jag och Adam ska hjälpa till att göra vitlöksbröd senare. Vi ska äta lite olika saker ikväll, mat är gott, jag skulle aldrig klara mig utan det! Det var en på mitt gymnasium som älskade mat förresten, hon heter Roshanak. Jag tror att det var hon som gjorde det i alla fall.
Jag var nyss inne på en Harry Potterhemsida och såg att jag hade fått meddelande från en som jag inte har hört av på hela sommaren så det var verkligen jätteroligt att hon skrev till mig!
Men nu så måste jag sluta skriva, jag skriver mer ikväll eller imorgon.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0