Valborg!

Hej hej!

Idag är det Valborg, den dagen är ju bara en gång om året så därför passar jag på att skriva lite nu. Adam sitter här i mitt rum och spelar några olika dataspel med Johan och Edvin som är Ninas pojkväns barn. Idag har jag bara varit i skolan och haft vanliga lektioner. Vi hade läxförhör på spanskan såklart, bara för att just jag glömde boken igår... Det gick i alla fall inte så dåligt som jag trodde hoppas jag. Nästa gång vi har spanska kommer provet att vara.
Jag spelade lite olika komp och ett fill som var svårt på trumlektionen, det var roligt i alla fall och allt kan ju inte vara lätt.
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och där har jag suttit ett tag nu och skickat lite olika grejer till kompisar och så. Jag känner mig väldigt hungrig just nu, Ninas pojkvän håller på att grilla. Hoppas att jag hinner ta mig till brasan idag, det måste jag ju!
Vi kommer att grilla bananer också och äta glass till det, det är ju jättegott!
Imorgon kommer min kompis hit på eftermiddagen, jag vet inte vad vi ska göra än men det löser sig nog.

Förresten så har jag skrivit lite till Björns flickvän idag. Hon har tydligen träffat mig en gång när jag var tre år. Men då hälsade vi inte på varandra. Det hon kom ihåg om mig var att jag hade stuttit och spelat piano, jag hade spelat blinka lilla stjärna eller något skrev hon.
Hon berättade lite om sig själv och sina barn och jag tycker att hon verkar trevlig. Men sådant kan man ju tyvärr inte veta förrän man lär känna någon ordentligt.

Jag kanske skriver mer senare ikväll när min hjärna känner sig lite piggare, när man är hungrig så blir man seg och konstig.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0