Skriver bara lite.

Hej hej!

Idag har jag bara varit hos Björn, min pappa. Jag är där varannan helg och jag sov där från igår.
Igår bakade vi pizza och den blev jättegod faktiskt. Jag hade räkor, ost och lite annat på pizzan.
Klockan åtta såg vi körslaget. Jag tycker det var synd att Agnes kör åkte ut. Hon var verkligen inte sämst enligt mig!
Men det är ju tyvärr så att någon måste åka ut.
Jag åt våfflor igår också förresten, haha.
Idag har jag mest haft tråkigt. Vi har vg och mvgprov i non på tisdag så jag har faktiskt pluggat lite. Men just idag kändes det som att jag hade svårt att koncentrera mig.
Nu är jag hos nina, min mamma igen. Skolan imorgon, inte kul!
Men jag har kommit på att det är mindre än 2 månader kvar tills jag slutar idag! Längtar så mycket dit! Jag måste verkligen börja plugga mer och tänka på betygen. Ibland vet jag inte vad det är med mig.
I fredags på g-provet i no gick det dåligt. Datorn strulade och det gjorde att jag fick sätta mig i ett rum och göra provet med min no-lärare. Det blev så svårt och sen var jag konstig då och bara glömde allting helt plötsligt. Jag som hade pluggat i minst 10 timmar till provet och jag överdriver inte!
På gymnasiet blir det ännu jobbigare har jag hört och ännu mer att göra.
Hoppas bara att jag får fler vänner då.
Äh, jag skriver bara en massa onödigt nu, stackars dig om du läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0