Prov...

Jaha... Nu är jag klar med de nationella proven i engelska. Jag har precis skrivit klart och nu har jag rast i några minuter:)
Men det var ganska svårt att komma på vad jag skulle skriva fastän jag fick förslag, skriva har jag aldrig varit bra på!
Man fick två ämnen att välja mellan, antingen om en sak som betydder mycket eller om någon man är stolt över.
Jag skrev om min kära dator haha. Det var tydligen många i min klass som hade gjort det.
Menmen, man överlever kanske även om det gick dåligt...

Jag har kommit på en sak som är väldigt störande med bloggarna. Det är att varje gång man vill posta en kommentar så måste man skriva in några tecken.
Det finns inget ljud utan bara en bild. Det är ju dåligt för bloggarna ska väl fungera för alla, eller?
En gång såg jag en kändis-blogg som hade ljud också men det är bara den. Jag har inte sett några inställningar där man kan ställa in sådant heller.
Haha, man ska inte klaga så mycket kanske för man kan i alla fall använda bloggen. Men det är någon grej också som gör att det är svårt för mig att läsa min och andras bloggar.

Oj, nu börjar lektionen, måste sluta skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0