Pluggat idag

Hej!

Idag är det måndag, en ganska tråkig dag tycker jag. Den första dagen på veckan och det betyder ju att det är långt kvar tills det är helg igen.
Jag började dagen med att ha syslöjd. Jag blev klar med det jag håller på med. Jag virkade lite. Innan det har jag stickat och broderat. Sedan har jag hållt på en del med symaskinen. Nu är jag klar med alla moment inom det. Nu får jag välja vad jag vill göra men det har jag inte kommit på en.
Är det någon som har något förslag på vad jag kan göra?
Efter syslöjden hade jag so. Vi håller på att jobba med kalla kriget och man ska skriva om lite olika saker. Jag har valt Vietnamkriget. Jag är ju född i Vietnam så då kan det ju vara lite bra att veta lite om vad som har hänt i landet tidigare.
Senare kommer jag att hålla tal inför klassen. Jag hoppas att jag kommer att få vg eller mvg i so.
Efter son hade jag idrott. Då fick jag träna lite i ett speciellt rum.
Matten blev inställd idag, det var lite tråkigt men ändå skönt.
Efter det hade jag engelska. Då skulle vi skriva en sammanfattning. Jag hann inte börja på den så därför fick jag skriva klart den hemma idag.
Sedan har vi jättemånga andra läxor.
Datorn strulade förra veckan och det gjorde att jag måste göra det jag missade hemma också.
Det är så himla irriterande!
Hela kvällen har jag pluggat och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Imorgon har jag noprov.
Nu ska jag sluta skriva för jag ska sova snart. Det måste man ju göra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0