hmm...

Hej!
Jag kom hem nyss, sitter bara och känner mig lite nere.
Jag kom in på reservplats på Rytmus men det stod inte vilken. Men de flesta som kommer in där väljer nog att gå där så förmodligen kommer jag inte in på den skolan.
Då finns det nästan inga  andra kvar som jag vill gå på.
Man känner sig ju jätteglad... eller inte...
Jag är arg ppå Adam... Han som sa att han skulle anstränga sig och plugga. Sen gör han bara ne massa annat istället. dåligt. seriöst... När man bestämmer någonting med honom så struntar han ju i en.
Kul att plugga i helgen men det måste man ju tyvärr göra.
Nu känns bara allting tråkigt helt plötsligt. Det finns inget att göra och man bara sitter hemma och det finns ingen som bara kan göra en glad...
Det är så jobbigt att känna så!
Det känns som att det inte är någon bra idé att kämpa för bra betyg om man ändå inte kommer att komma in någonstans där man vill...
Jag orkar bara inte känns det som ibland!
Många jag känner säger att de är ledsna inuti men ingen märker det för de låtsas vara glada. Det lyckas ju. Medan jag som inte är så glad så ofta ändå inte kan visa mig glad någon gång.
Att vara ledsen och deprimerad är den värsta känslan.
Jag vill så jättegärna komma in på musik!
Det finns inget annat ämne som är så kul. Jag orkar inte gå samhäll.
Jag är inte bra på något sånt ämne. Sen vill jag inte bara sitta och plugga hela tiden.
Hela livet är ju inte förstört men eftersom man förmodligen inte kommer kunna jobba med musik i framtiden så vill man ju hålla på med det i tre år åtminstonde!
Skolan tar ju upp så mycket tid nu. Jag vill göra det jag tycker om också ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0