Boken om mig själv.

Hej!

Nu håller jag på att skriva på en grej i svenskan. Den heter boken om mig själv och den handlar om mitt liv från att jag var liten till nu.
Det går rätt bra men nu har jag lite svårt att komma på vad jag ska skriva om.
Lite senare idag kommer Adam hit. Det blir trevligt.
Vi får se vad vi hittar på.
Om ngåon vecka har vi spanskaprov. Det blir förmodligen det sista provet den här terminen så jag hoppas att det går bra för mig.
Sedan ska jag redovisa om punktskriften i tekniken och skriva en uppsats om mat i hemkunskapen.
Nu pratar jag lite i telefon med några kompisar men nu ska jag bara sätta mig och lyssna lite på musik tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0